Theses on the same topic (having an identical keyword):
private brandsKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám na trhu potravin v České republice
(Tereza Unzeitigová)2018, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gsrd31// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Theses on a related topic
Komparace vnímání privátních značek vybraného obchodu mladými spotřebiteli v ČR a Rakousku
(Kateřina Svobodová)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//2ai9tq// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Theses on a related topic
Chování spotřebitele ve vztahu k privátním značkám
(Kateřina Pešavová)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//12xn4d// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Theses on a related topic
Projekt strategie obrany proti značkám obchodních řetězců u rychloobrátkového zboží firmy Unilever
(Ondřej KRÁL)2005, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//cqspn7// | Ekonomika a management / Management a marketing | Theses on a related topic
Porovnání vlivu brandingu originálních a privátních značek na chování spotřebitele
(Anna Klašková)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//jmsalt// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Theses on a related topic
Chování spotřebitele ve vztahu k privátním značkám potravin na českém maloobchodním trhu
(Veronika Plecitá)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//vu5irs// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Theses on a related topic
Analýza postoje maloobchodníků k maloobchodním značkám
(Hana Mišková)2010, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/80581 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám
(Kateřina Klichová)2010, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/80428 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Statistická analýza chování spotřebitele v sektoru privátních značek společnosti Ahold CZECH REPUBLIC, a.s.
(Daniel Kolář)2014, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//8wndzr// | Podnikání a administrativa / | Theses on a related topic
Analýza pozice maloobchodních značek v drogistických prodejnách
(Radana Koželová)2011, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/85347 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic