Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
private brandsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
(Charlotte Segebarth)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/55730 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
From private labels to the creation of own labels
(Agathe Lesage)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//62nq22// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Analýza postojů zákazníků k privátním značkám
(Jan Machalica)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/l715l/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
(Ondřej Marček)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nf5bw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam privátních značek v oblasti retailu potravin se zaměřením na online trh
(Žaneta Kratochvílová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82094 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského vnímání privátních značek v retailu
(Martina Kalivodová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79526 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání vybraných privátních značek vs. značek výrobců z pohledu spotřebitele
(Jiří Bukovský)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/28191 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské vnímání kvality produktů privátních značek maloobchodního řetězce Albert
(Barbora Petráčková)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//jkz49t// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Komparace vnímání privátních značek vybraného obchodu mladými spotřebiteli v ČR a Rakousku
(Kateřina Svobodová)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//2ai9tq// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Analýza postojov spotrebiteľov k privátnym značkám
(Kristína Krištiaková)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113523 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma