Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
private label productsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
(Mahammad Mammadov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78601 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Uvedení privátní značky výrobků na trh
(David Klar)2020, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//oheu3s// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Výnosnost prodeje potravinářského zboží privátních značek obchodního řetězce
(Ludmila Molišová)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//fjpawd// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Merchandising privátních značek v oblasti drogerie COOP Jednoty Slovensko, s. d.
(Jitka VRÁBLIKOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//za7w3v// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma