Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
private labelsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
From private labels to the creation of own labels
(Agathe Lesage)2017, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//62nq22// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer Perception of Tesco Private Labels in the Czech Republic
(Alina Valetova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72948 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Private Labels
(Zuzana Kolmačková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/42044 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Market Penetration of Private Labels in the Czech Republic and Slovakia
(Barbora Hegyiová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58519 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám
(Lysková Lysková)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/zjc7g/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
(Klára Petrů)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ihv5o/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
(Kristýna Hrdinová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/y5cpa/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
(Veronika Maroušková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/q2tf1/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza strategických vlastních značek velkoobchodu Makro Cash & Carry s. r. o. a jejich adaptace pro jednotlivé zákaznické skupiny
(Tomáš Hamrák)2016, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/6709/vsh_m_b1/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Důvěra zákazníků v privátní značky potravin na českém maloobchodním trhu
(Kateřina Katrňáková)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//bbrt8z// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Práce na příbuzné téma