Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
privatni znacky retailovych retezcuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
(Andrea Daďová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72630 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Privátní značky v obchodním řetězci COOP a potenciál pro jejich rozvoj.
(Radek Kurc)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82592 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Privátní značky v retailingu (případová studie Tesco)
(Dominik Drobný)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82835 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma