Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
processing complaintsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Beschwerdemanagement als Instrument zur Stärkung der Kundenzufriedenheit und Kundenbindung
(Adéla Prokšová)2018, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jd0ovo// | Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Vyřizování stížností klientů ve vybrané bance
(Tomáš Jelínek)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ox1qo/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Einfluss der Managerfunktion auf die Qualität der Herstellung im ausgewählten Unternehmen
(Ivana ČÁPOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//b79ycg// | Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma