Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
prodej vstupenekKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingové aspekty elektronických vstupenek a jejich vliv na marketingovou strategii vybrané společnosti
(Magdalena Janoutová)2014, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lvy3g/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
komunikační strategie prodeje elektronockých vstupenek
(Martin Kučera)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45805 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Elektronický prodej vstupenek
(Petr Lacman)2009, Diplomová práce, Vysoké učení technické v Brně
• http://theses.cz/id//byqduq// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Informační systém umožňující online prodeji vstupenek na sportovní utkání
(Jakub Hyksa)2014, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//1i2sd8// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma
Analýza chování sportovních klubů: Maximalizují kluby výnosy z prodeje vstupenek?
(Karel Miškovský)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/22694 | Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie | Práce na příbuzné téma
Online projekt přeprodeje vstupenek na kulturní a sportovní akce
(Daniel Siwek)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/wbhmk/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma