Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

prodejni portal

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Nástroj pro získávání cen z prodejních portálů, sledování a modelování vývoje trhu
 (Jaroslav Bouška)

2014, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/103976 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma

Podvody na prodejních portálech a souvisejících službách
 (František Tragan)

2023, Bakalářská práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//itrv9l// | Bezpečnostní technologie, systémy a management / | Práce na příbuzné téma

Návrh a implementace responsivního rozhraní portálu Gloffer
 (Václav Pilík)

2018, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/128627 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma

Implementace propagačního a prodejního portálu s podporou UX (User Experience)
 (Robin Palička)

2012, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/92954 | Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika | Práce na příbuzné téma

Marketingová a prodejní strategie on-line vyhledávačů ubytování
 (Tereza Kotková)

2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci

http://theses.cz/id//s27g08// | Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma

Faktory ovlivňující prodejní ceny bytů ve vybraných regionech Jihomoravského kraje
 (Barbora Vojtěská)

2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//fcko67// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Práce na příbuzné téma

Slevové portály jako nástroj marketingové strategie firmy a jejich vliv na chování zákazníka
 (Lucie Pelcnerová)

2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/r35ba/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma