Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
product attributesKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový výzkum v procesu vývoje produktu
(Juraj Zamborský)2017, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yxiho/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Návrh atributů nového či inovovaného produktu pomocí Kano modelu
(Natália Kubicová)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/le4z2/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vplyv reklamnej vizualizácie na vytvorenie predstavy o atribútoch propagovaného produktu
(Petra Barčáková)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k7k0v/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma