Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
product launchingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh marketingové komunikace při uvádění nového produktu na trh
(Šárka Kniežová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/t85y4/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Návrh komunikační kampaně nového produktu na českém trhu
(Tereza Pidrmanová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/om6fn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Uvedení nového produktu na trh
(Iveta Rottová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/s7iz5/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Zavádění nového produktu na trh
(Lucie Kratochvílová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pnucu/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie při zavádění nového produktu na trh
(Zuzana Košarišťanová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ua2df/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zavedení nového produktu na trh
(Josef Doležal)2006, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Uvedení nového produktu na trh
(David Salon)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz | Ekonomika a management / Mezinárodní ekonomika a právo v podnikání | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
(Veronika Čelková)2023, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/g4sp0/ | Marketing / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie a právní aspekty uvedení nového výrobku značky Pixie Crew na trh
(Jana Synková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78506 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo | Práce na příbuzné téma
Marketingový plán pro zavedení nového produktu v oblasti potravin na trh
(Dominik Knopp)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//nhpd8q// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma