Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
produkt. customerKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
(Eva Dvořáková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88554 | Management / | Práce na příbuzné téma
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
(Jakub Janíček)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f2eqb/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
(Anna Šestáková)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wpqwm/ | Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma
Methods to analyze data from customer's clusters
(Tomáš Sedláček)2022, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ocjaw/ | Řízení softwarových systémů a služeb / Řízení vývoje softwarových systémů | Práce na příbuzné téma
Digital maturity level and success in customer acquisition - Strategic impulses for staying competitve through potentials in customer profiling - a study in the oil and gas industry
(Dominique Ellen Michaela Futterer)2024, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//evsxph// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Komplexní propagace produktů a značky ve firmě Baťa
(Martin Vaněček)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uqe9c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Optimizing Customer Lifetime Value in Retail Banking
(Tomáš Píhrt)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72558 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Analysis of product adoption and prediction of customer churn
(Ľudmila Lenková)2023, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/p4kmz/ | Softwarové inženýrství / Návrh a vývoj softwarových systémů | Práce na příbuzné téma
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
(Veronika Polláková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z6a2d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Customer Experience
(Veronika Kundrtová)2018, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fww3t/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma