Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
produkt. unescoKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kulturní památky Slovenska na Seznamu světového dědictví UNESCO. Volnočasový produkt se zaměřením na kulturní turismus.
(Aneta Tranová)2020, Diplomová práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/xlwvp/ | Historická studia / Kulturní dědictví v regionální praxi | Práce na příbuzné téma
Nehmotné památky UNESCO v České republice
(Tomáš Pavlíček)2022, Diplomová práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/g70io/ | Historie a kulturní dědictví v regionální praxi / | Práce na příbuzné téma
Produkt cestovní kanceláře zaměřený na historické památky zapsané na Seznam památek UNESCO na Kubě.
(Martina Klevetová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//ak3jbc// | Ekonomika a management / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Destinační management v Kraji Vysočina se zaměřením na památky UNESCO
(Eliška Svobodová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jicsm/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Slavná lázeňská města Evropy. Volnočasový produkt se zaměřením na kulturní turismus
(Adam Matýsek)2022, Diplomová práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/fl1rq/ | Historická studia / Kulturní dědictví v regionální praxi | Práce na příbuzné téma
Analýza kampaně UNESCO v Německu
(Adam Horký)2014, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//390xag// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Telč
(Lenka RIPPEROVÁ)2007, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//rnc3pv// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Návrh metodiky pro tvorbu produktu Kulturní krajina
(Raluca Arvunescu)2016, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/14591/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma