Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
produktova reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Střihová skladba jako funkční prostředek vlivu na diváckou recepci produktové části reklamního videa. Případová studie: Reklama pro český supermarket
(Peter Mikušinec)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0mscwy// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Střihová skladba | Práce na příbuzné téma
Reklama v Československu
(Eva ŠAREŠOVÁ)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//sgsbt1// | Učitelství pro střední školy / VVn-OVan | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamy Komerční banky, a.s. na klienty segmentu malé a střední podniky
(Lenka Bujáčková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ky1bx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Základní formáty elektronické-internetové reklamy a měření její účinnosti (varianty obchodních modelů)
(Tomáš Resler)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cy3xe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma