Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

progaming

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 16 prací)
Fenomén elektronického sportu v ČR po roce 2000
 (Martin Ondráček)

2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/bdd8v/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Fenomén gamingu ve vztahu k event managementu
 (Kryštof Kolesa)

2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/vgfzj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Profesionální hraní počítačové hry StarCraft ve světě a u nás
 (Roman Kusák)

2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/rid5s/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Marketingový plán vybrané firmy
 (Jan Kotrba)

2012, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/v46t2/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání | Práce na příbuzné téma

Virtuální a reálný svět hráčů počítačových her
 (Martina Koláčková)

2011, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/rq2f0/ | Pedagogika / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma

StarCraft: za hranicemi subkultury
 (Lukáš Čerman)

2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/j4t7q/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 16 prací)