Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
progamingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Fenomén elektronického sportu v ČR po roce 2000
(Martin Ondráček)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bdd8v/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Fenomén gamingu ve vztahu k event managementu
(Kryštof Kolesa)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vgfzj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Profesionální hraní počítačové hry StarCraft ve světě a u nás
(Roman Kusák)2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rid5s/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Marketingový plán vybrané firmy
(Jan Kotrba)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/v46t2/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání | Práce na příbuzné téma
Virtuální a reálný svět hráčů počítačových her
(Martina Koláčková)2011, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rq2f0/ | Pedagogika / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma
StarCraft: za hranicemi subkultury
(Lukáš Čerman)2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j4t7q/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma