Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
programmaticKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Effectiveness of Programmatic Advertising Compared to the Classical Display Advertising: The Case of ABRA Software
(František Vondrák)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89960 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Česká programní hudba 19. století ve výuce hudební výchovy na druhém stupni základních škol
(Alena Sýkorová)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/esmj9/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Mediální plánování a programatický nákup reklamy
(Iveta Plachká)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jnh3k/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Strana svobodných občanů: programová a tematická analýza
(František Baláž)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bfobb/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Proměny teorie a metodologie v kognitivní religionistice: Od programového přístupu k empiricky založenému výzkumu v laboratoři
(Sandra Sklárčíková)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/resvr/ | Filozofie / Religionistika | Práce na příbuzné téma
Reporting výkonu programatické reklamy ve firmě střední velikosti
(Filip Vacek)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89381 | Data a analytika pro business / | Práce na příbuzné téma
Evropská konzervativní a reformní skupina - příčiny vzniku a programová shoda
(Eliška Kolínková)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pjug1/ | Mediální a komunikační studia / Evropská studia | Práce na příbuzné téma
Křesťanskodemokratické strany v České republice a Německu: komparace programových a ideových východisek CDU a KDU-ČSL
(Petra Poskočilová)2010, Bakalářská práce, UHK, Filozofická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB764 | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Význam programatického nákupu internetové reklamy na českém trhu
(Jana Šušková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69514 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Model programatického nákupu z pohledu inzerenta
(Jakub Petz)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//jgmlrw// | Systémové inženýrství a informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma