Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
promotionKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
(Hamza Abaci)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ocxpy/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
EU Democracy Promotion in Azerbaijan. A Normative Assessment of the Impact of the Eastern Partnership Initiative
(Nicola Matzigkeit)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ki856/ | Mezinárodní teritoriální studia / Evropské vládnutí | Práce na příbuzné téma
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion
(Mariia Ruskykh)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v4rhl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
(Samed Sentürk)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lwa01/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Afghanistan’s Export Promotion Strategy - ways, instruments and impacts
(Ajmal Siddiqui)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ce05h/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
European development aid as a tool for democracy and human rights promotion: The current state of human rights indicators
(Dmitry Makarenko)2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d18yy/ | Politologie / European Politics (angl.) | Práce na příbuzné téma
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
(Adam Steger)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hi79x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Yuliya Laas)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqj3y/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
(Michal Hlubuček)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xi9b1/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The Promotion of Study Habits and Learner Autonomy at Czech Secondary Schools
(Magdaléna Maléřová)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kv8o9/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma