Theses on the same topic (having an identical keyword):
promotion mixKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
(Eli Goldmann)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k1hd5/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Komunikační mix společnosti GORDIC s.r.o.
(Lucie Marečková)2013, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//ykeezn// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Theses on a related topic
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová (analytická) studie
(Stanislav Řehák)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g2raq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Sabine Koch)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0iah/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
(Jana Zetek)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87153 | Sportovní diplomacie / | Theses on a related topic
Marketingový komunikačný mix vybraného podniku
(Nina Karasová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
• http://theses.cz/id//ue7utt// | Management hotelnictví a cestovního ruchu / | Theses on a related topic
Návrh propagačnícho mixu pro restauraci
(Volodymyr Bunyak)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13135/vsh_b_a2/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Theses on a related topic
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Yuliya Laas)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqj3y/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Britské parlamentní volby 2010 z pohledu politického marketingu: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix Konzervativní strany, Labouristické strany a Liberálních demokratů
(Pavel Krchňák)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x1fbw/ | Politologie / | Theses on a related topic
Komunikační mix firmy Makro Cash & Carry ČR s.r.o.
(Alice Peroutková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c4l03/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic