Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
promotion programKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Věrnostní program podnikatelského subjektu
(Jana Baldová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kpcoo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - Tesco Clubcard
(Jana Zemanová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p7oqx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Artefiletický intervenční program jako inkluzivní forma podpory žáků s problémy v chování na 2. stupni ZŠ
(Lucie Grůzová)2009, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ijmlr/ | Učitelství pro střední školy / Speciální pedagogika | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako marketingová strategie
(Karolína Jurčeková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nqn5l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Role motivu v koncepci náboru osob pro intervenční program orientovaný na podporu pohybové aktivity
(Aneta DURDOVA)2014, Bakalářská práce, Fakulta tělesné kultury / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//5us0zf// | Tělesná výchova a sport / | Práce na příbuzné téma
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
(Jana ONDILLA)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//op3juy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program-efektivní nástroj podpory prodeje?
(Vendula MALOCHOVÁ)2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//su2w0h// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?
(Jana OCHOVÁ)2008, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//mztbe0// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Street promotion jako nástroj prodeje i propagace
(Zdeněk STRNAD)2006, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qm278v// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagace věrnostního programu obchodní jednotky - podle vlastního výběru
(Nicole Kořínková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w65kg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma