Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

promotional tools

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Impact of Pharmaceutical Companies' Promotional Efforts on the Drug Choices Made by Doctors in the Egyptian Market
 (Mohamed Atwy)

2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//ouwb8c// | Business Administration and Entrepreneurship / | Práce na příbuzné téma

Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
 (Tereza Janečková)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/i605l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Promotional activities of IQOS and their impact on the brand preferences
 (Kseniia Romanova)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/84571 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma

Nástroje propagace FIM
 (Václav Kňourek)

2015, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB8064 | Systémové inženýrství a informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma

Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků
 (Barbora Kalousková)

2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//j1h3he// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
 (Sabine Koch)

2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/k0iah/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
 (Václav Horáček)

2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//psh9wi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Vybrané nástroje komunikačního mixu značky Pedro
 (Martina Bukovjanová)

2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//gjbse6// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Implementace moderních marketingových nástrojů do propagační strategie FAI
 (Ondřej Lah)

2023, Bakalářská práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//jqlrgm// | Informační technologie v administrativě / | Práce na příbuzné téma

Posuzování nástrojů propagačního mixu
 (Karolína KRUTSKÁ)

2014, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//bbwuk0// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma