Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

propagace destination marketing

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
 (Veronika Šmejkalová)

2020, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB11937 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma

Influenceři a destinační marketing
 (Michaela Baletková)

2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vibkw/ | Regionální rozvoj / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma

Organizační a procesní aspekty tvorby a propagace produktu cestovního ruchu (na příkladu cykloturistiky v JMK)
 (Martina Jaňurová)

2015, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/z083z/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch | Práce na příbuzné téma

Destinační marketing - Královédvorsko jako produkt cestovního ruchu
 (Monika Čtvrtečková)

2018, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB10308 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma

Destinační marketing
 (Jitka Červenková)

2015, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB8011 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma

Destinační marketing
 (Martina Moravcová)

2017, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB9544 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma

Outgoing do oblasti Perského zálivu a Indického oceánu a jeho marketing
 (Barbora Velechovská)

2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/qp5dh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Destinační management a marketing cestovního ruchu města Tábor
 (Ivana KOLÁŘOVÁ)

2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//uz4hwa// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma

Význam soutěže EDEN pro management a marketing destinací
 (Marcela Provazníková)

2015, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB7066 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma

Destinační management a marketingová značka na podporu propagace venkovských oblastí
 (Zdeněk PITNER)

2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//9y7m6j// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 21 prací)