Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
propagaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
(Tetjana Tonkonoh)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/p6t9v/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Vizuální propagace Sokola v českých a polských zemích (1862-1938)
(Petra Willerthová)2024, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d1ns5/ | Teorie a dějiny umění / | Práce na příbuzné téma
Integrace ovocných destilátů a likérů do barů a nočních podniků - jejich propagace a konkurenceschopnost
(David Kejř)2022, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/j2fdz/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Propagace venkovských obcí
(Karolína Kovaříková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r76xr/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Využití sociálních sítí jako prostředek propagace sportovního centra
(Kamila Paulová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gx7g8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Na pouť do Křtin. Propagace poutního místa Křtiny v kramářských písních.
(Marie Nedomová)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yfaot/ | Humanitní studia / Český jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Možnosti propagace elektromobility v českém prostředí
(Ondřej Klíma)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ce4np/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení propagace ve vybrané restauraci
(Martina Cinková)2024, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/thmn7/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma