Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
propagaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vizuální propagace Sokola v českých a polských zemích (1862-1938)
(Petra Willerthová)2024, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d1ns5/ | Teorie a dějiny umění / | Práce na příbuzné téma
Propagace venkovských obcí
(Karolína Kovaříková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r76xr/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Propagace hudebních festivalů v České republice
(Tereza Voborská)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/famj9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketing a propagace amatérského fotbalového klubu
(Tomáš Roza), absolventská práce, CEDUK - VOPŠ Vyšší odborná škola s. r. o.
• http://theses.cz/id//nr3min// | Digitální marketing / | Práce na příbuzné téma
Využití sociálních sítí jako prostředek propagace sportovního centra
(Kamila Paulová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gx7g8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Trendy v oblasti propagace a distribuce hudby v ČR
(Matúš Mlích)2023, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění
• https://is.jamu.cz/th/zo8ic/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
Vedoucí sekce Propagace v rámci 31. ročníku Mezinárodního festivalu divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2021
(Barbora Svorová)2021, Bakalářská práce, Divadelní fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/n5dta/ | Dramatická umění / Divadelní manažerství se zaměřením na produkční management | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
(Kateryna Ipatova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m1ngh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma