Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
propagace dilaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Propagace a merchandising animovaného filmu
(Michal KUPILÍK)2012, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//u441gw// | Výtvarná umění / Multimedia a design - 3D design | Práce na příbuzné téma
Využití audiovizuálního díla k propagaci fashion bloggerky a její značky na internetu
(Lenka Sedlářová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50493 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
František Jech (1884 – 1960). Renesanční člověk, milovník díla Otokara Březiny a historik
(Adam Slaninka)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x98os/ | Historické vědy / Historie | Práce na příbuzné téma
Marketing díla osobností vážné hudby na příkladu Vítězslava Nováka
(Eva Pelikánová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77335 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Destination placement jako nástroj propagace regionu
(Tereza Jägerová)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//3hme6z// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Počátky tiskové prezentace českého salesiánského díla ve třicátých letech 20. století
(Jan GÖRIG)2020, Bakalářská práce, Cyrilometodějská teologická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//3a0oxj// | Teologie / Teologické nauky | Práce na příbuzné téma
Tomáš Baťa jako průkopník a inovátor propagace
(Magdaléna HLADKÁ)2013, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//s0mp8a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Fenomén Jawa, propagace, uplatnění a sportovní úspěchy motocyklů
(Michaela KOHÁKOVÁ)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//4o8c7r// | Historické vědy / Kulturní historie | Práce na příbuzné téma
Fenomén Jawa, propagace, uplatnění a sportovní úspěchy motocyklů
(Michaela KOHÁKOVÁ)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//s04b2m// | Historické vědy / Kulturní historie | Práce na příbuzné téma
Projekt propagační kampaně vybraného audiovizuálního díla se zaměřením na trailer
(Vendula VELÍSKOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gx80qy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma