Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
propagace filmuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Propagace českého filmu v zahraničí: Od Filmexportu po České filmové centrum
(Barbora Poláčková)2015, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/csnby/ | Humanitní studia / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Do jaké míry má propagace a marketing vliv na úspěch filmu v české kinematografii.
(Vojtěch Kajer)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//lozdgg// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Propagace cestovatelského dokumentárního filmu Zero Hero Trip
(Tereza Lányová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//hrgjj3// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagace a merchandising animovaného filmu
(Michal KUPILÍK)2012, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//u441gw// | Výtvarná umění / Multimedia a design - 3D design | Práce na příbuzné téma
Protektorátní přehlídka Filmové žně. Vznik festivalu jako nové formy propagace domácího filmu na základech výstav, cen a filmových týdnů
(Petr Chowaniec)2007, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l55wg/ | Humanitní studia / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
K obraně vlasti buď připraven: Propagace branné výchovy prostřednictvím krátkého filmu v letech 1945–1960
(Kateřina Šardická)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/oxd7p/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Product placement v současném filmu, aneb jiná forma propagace
(Renata Burkovcová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hcxbh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Film jako nástroj propagace destinace cestovního ruchu
(Michaela Lagínová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/10421/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Propagace a šíření krátkých hraných a animovaných filmů
(Petr Horák)2011, Diplomová práce, Filmová a televizní fakulta AMU / Akademie múzických umění v Praze
• http://hdl.handle.net/10318/6985 | Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce | Práce na příbuzné téma
Trojpólový princip vztahů ve filmu King Kong režiséra Petera Jacksona
(Roman Bolek)2008, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vx1gd/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma