Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

propagace hudebni produkce

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Trendy v oblasti propagace a distribuce hudby v ČR
 (Matúš Mlích)

2023, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění

https://is.jamu.cz/th/zo8ic/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma

Produkce a zveřejnění skladby v oblasti elektronické taneční hudby
 (Vojtěch Machálek)

2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/70394 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma

Rozvoj podnikání v oblasti hudební produkce a zajišťování technické podpory společenských akcí
 (Radek Bjaloň)

2017, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//vaa9b1// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma

Marketingová strategie v oboru hudební produkce na příkladu projektu Jabloň Music
 (Radek Bjaloň)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//pn626f// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma

Pozitivní a negativní vlivy globalizace na oblast soudobé hudební produkce - srovnání české a zahraniční alternativní scény
 (Vojtěch Chmelík)

2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/37742 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Pozitivní a negativní vlivy globalizace na oblast soudobé hudební produkce – srovnání české a zahraniční alternativní scény
 (Vojtěch Chmelík)

2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/59214 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Agentážní činnost pro hudební uskupení SOLE
 (Jan Lafek)

2024, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění

https://is.jamu.cz/th/dun3k/ | Hudební produkce / | Práce na příbuzné téma

Online marketing, Využití sociálních méd ií k propagaci vážné hudby
 (Aneta Christovová)

2016, Bakalářská práce, Hudební a taneční fakulta / Akademie múzických umění v Praze

http://hdl.handle.net/10318/8981 | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma

Komunikační mix hudební skupiny
 (Veronika Krňávková)

2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/113743 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma