Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
propagace vysokych skolKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Propagace venkovských obcí
(Karolína Kovaříková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r76xr/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Psychologické aspekty marketingové propagace v televizní reklamě
(Eva Tomanová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n8g3o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití sociálních sítí jako prostředek propagace sportovního centra
(Kamila Paulová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gx7g8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Porovnání strategií marketingu a propagace hotelových restaurací ve vybraných destinacích
(Natálie Kosíková)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/g52il/ | Management hotelnictví a cestovního ruchu / | Práce na příbuzné téma
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
(Kateryna Ipatova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m1ngh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagace hudebních festivalů v České republice
(Krtilová Krtilová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y0ihy/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Možnosti propagace elektromobility v českém prostředí
(Ondřej Klíma)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ce4np/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Dopad mediální propagace na prodejnost produktu
(Dominika Janochová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/z1qq0/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma