Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

propagacni prostredky

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 20 prací)
Význam a využití vybraného propagačního prostředku
 (Michaela UHLÍŘOVÁ)

2018, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//jnr8jm// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma

Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků
 (Barbora Kalousková)

2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//j1h3he// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Výrazové prostředky nových médií a televizní reklama
 (Pavel Drabina)

2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qzf7z/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Specifika a účinnost vizuálních propagačních prostředků v místě prodeje
 (Miroslava MACHŮ)

2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//tqedcs// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
 (Matej DANIEL)

2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//82q4kx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
 (Václav Horáček)

2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//psh9wi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Analýza tištěných propagačních prostředků obchodních řetězců
 (Vít HOLEŠOVSKÝ)

2007, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//mpacnx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Celebrity jako nositelé propagačních poselství
 (Tereza Podlipná)

2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/zplkx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Analýza propagačních prostředků společnosti DHL express, s. r. o.
 (Tomáš ZDRAŽIL)

2005, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//4y2wgx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Propagační kampaň pro firmu Fujifilm CZ
 (Lucie DUBOVÁ)

2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//cdnbva// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 20 prací)