Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
propagacni kreativitaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou
(Sabina Kulíková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/no7jo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Možnosti a meze propagační kreativity
(Jelena PALOUŠOVÁ)2005, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//r6pt5f// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Možnosti a meze propagační kreativity
(Jan PTÁČNÍK)2005, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//87xg6p// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Možnosti a meze propagační kreativity
(Andrea LEITNEROVÁ)2007, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//oyno3n// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
(Ksenia Lyuleeva)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d4hdi/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
P.O.S. systém pro veletržní účely
(Lucie KONEČNÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ll4d6w// | Výtvarná umění / Multimedia a design - Průmyslový design | Práce na příbuzné téma