Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
propagacni prostredkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Význam a využití vybraného propagačního prostředku
(Michaela UHLÍŘOVÁ)2018, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//jnr8jm// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků
(Barbora Kalousková)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j1h3he// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh nové propagační kampaně pro AIESEC Praha
(Veronika Jenisová)2008, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/15945 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Výrazové prostředky nových médií a televizní reklama
(Pavel Drabina)2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qzf7z/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Specifika a účinnost vizuálních propagačních prostředků v místě prodeje
(Miroslava MACHŮ)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//tqedcs// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
(Matej DANIEL)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//82q4kx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
(Václav Horáček)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//psh9wi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza tištěných propagačních prostředků obchodních řetězců
(Vít HOLEŠOVSKÝ)2007, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//mpacnx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Celebrity jako nositelé propagačních poselství
(Tereza Podlipná)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zplkx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza propagačních prostředků společnosti DHL express, s. r. o.
(Tomáš ZDRAŽIL)2005, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4y2wgx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma