Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

propagacni zanr

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků
 (Barbora Kalousková)

2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//j1h3he// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
 (Matej DANIEL)

2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//82q4kx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
 (Václav Horáček)

2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//psh9wi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Příběh a jeho využití v propagačním textu
 (Lenka ADÁMKOVÁ)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//4l6rah// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
 (Viktorie BALONOVÁ)

2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//ur75qs// | Anglická filologie / Anglická filologie - Angličtina pro odbornou a profesní komunikaci | Práce na příbuzné téma

Genre Analysis of Selected Direct E-mail Newsletters
 (Jaroslava KOŘENÁ)

2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

http://theses.cz/id//6zxgz5// | Filologie / Angličtina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma