Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
prostredky firemni identityKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Konstrukce marketingového plánu k posílení firemní identity podniku
(Adam Topinka)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p55rw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Veronika Zahradníková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vfvi8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Firemní identita vybrané organizace
(Iva Fulínová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vrklo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate Identity jako prostředek pro dosažení Corporate Image
(Ondřej Kopřiva)2011, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//pts8vy// | Informatika / | Práce na příbuzné téma
Analýza firemní kultury nadnárodní společnosti Pfizer, spol. s.r.o.
(Tereza Bartůňková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bepah/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza firemní kultury v závislosti na stylu komunikace v malých a středních podnicích
(Markéta Štěpová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/a0kre/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Firemní kultura a interní komunikace firmy Vaillant Group Czech
(Monika Hrabačková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hc7f5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma