Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
prostredky v reklameKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Persvaze a její prostředky v současné marketingové komunikaci
(Lucie Hampejsová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ji2ry/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza jazykových prostředků v reklamách na mobilní operátory a nápoje
(Leona Jenčová)2019, Bakalářská práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//u16afn// | Filologie / Český jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Hudba v televizních reklamách a její možné působení na diváka
(Lucie Kalandříková)2017, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v3bvj/ | Specializace v pedagogice / Hudební výchova se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
(Anastasiya KRUPPA)2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//n7ww8b// | Filologie / Obchodní ruština | Práce na příbuzné téma
Persvazivní jazykové prostředky v německé a české reklamě na mobilní telefony.
(Zlata Hokrová)2012, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ib2of/ | Filologie (čtyřleté) / Německý jazyk | Práce na příbuzné téma
Jazykové a nejazykové prostředky v reklamách na nealkoholické nápoje
(Denisa BABULIAKOVÁ)2018, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//bwzjp2// | Filologie / Český jazyk pro média a veřejnou sféru | Práce na příbuzné téma
Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení
(Petr Krygel)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//7dllr4// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Persvazivní prostředky (vybraných nástrojů) volební kampaně v České republice v roce 2010
(Tomáš Svoboda)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/v42y6/ | Mediální a komunikační studia / Politologie | Práce na příbuzné téma
Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele
(Jana Šobotníková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yuzns/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele se zaměřením na design
(Andrea Porkertová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/emgrl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma