Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

prostredky v reklame

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 26 prací)
Persvaze a její prostředky v současné marketingové komunikaci
 (Lucie Hampejsová)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ji2ry/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma

Analýza jazykových prostředků v reklamách na mobilní operátory a nápoje
 (Leona Jenčová)

2019, Bakalářská práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / Technická univerzita v Liberci

http://theses.cz/id//u16afn// | Filologie / Český jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

Hudba v televizních reklamách a její možné působení na diváka
 (Lucie Kalandříková)

2017, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/v3bvj/ | Specializace v pedagogice / Hudební výchova se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma

Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
 (Anastasiya KRUPPA)

2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//n7ww8b// | Filologie / Obchodní ruština | Práce na příbuzné téma

Persvazivní jazykové prostředky v německé a české reklamě na mobilní telefony.
 (Zlata Hokrová)

2012, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ib2of/ | Filologie (čtyřleté) / Německý jazyk | Práce na příbuzné téma

Jazykové a nejazykové prostředky v reklamách na nealkoholické nápoje
 (Denisa BABULIAKOVÁ)

2018, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//bwzjp2// | Filologie / Český jazyk pro média a veřejnou sféru | Práce na příbuzné téma

Humor v reklamě Meme jako prostředek komerčního sdělení
 (Petr Krygel)

2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//7dllr4// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Persvazivní prostředky (vybraných nástrojů) volební kampaně v České republice v roce 2010
 (Tomáš Svoboda)

2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/v42y6/ | Mediální a komunikační studia / Politologie | Práce na příbuzné téma

Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele
 (Jana Šobotníková)

2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/yuzns/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Prostředky využívané v reklamě k přilákání pozornosti spotřebitele se zaměřením na design
 (Andrea Porkertová)

2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/emgrl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 26 prací)