Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
prvky znackyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování značky výrobního podniku
(Adam Bašta)2022, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//e9xaz8// | Podniková ekonomika / Management výroby | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
(Filip Svoboda)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//y135e3// | Inovativní podnikání / | Práce na příbuzné téma
Strategické řízení značky
(Polina Voitenko)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//wndu0h// | Inovativní podnikání / | Práce na příbuzné téma
Vliv prvků komunikace nadnárodních značek na spotřebitele
(Vendula Prokopová)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143252 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky/brandu ÚMK mezi stávajícími studenty a absolventy
(Radim Šidlovský)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//eiquic// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky cestovního ruchu
(Veronika Andrieieva)2021, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//es2ybw// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Využitie sociálnych sietí pri budovaní značky
(Petra Sokolová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76399 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Reklamní prvky ve filmech pro děti
(Pavlína GROMBIŘÍKOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//cymsif// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování prosperující značky na příkladu společnosti Apple Inc.
(Jan Nedorost)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//bq6xj6// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
Vliv značky mobilních telefonů na kupní chování spotřebitele
(Alžběta Lauermannová)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//x6zini// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma