Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
psychologie presvedcovaniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Psychologie prodeje v oblasti bankovnictví
(Marina Krátká)2021, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/uztn9g/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Metody přesvědčování, praktické využití
(Markéta Jurkovič)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/hr8bl/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání | Práce na příbuzné téma
Metody přesvědčování, praktické využití
(Petra Čiripová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/izhyw/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management zdravotních a sociálních služeb | Práce na příbuzné téma
Přesvědčování prostřednictvím emocí. Televizní kampaň „Nemyslíš, zaplatíš“
(Alena Pitašová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w3yfo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v reklamě na prací prášky a čistící prostředky
(Jitka Jelínková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/meit8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Jazyk přesvědčování v reklamě
(Nikola Konrádová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wg6na/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha psychologie při tvorbě reklamy
(Petra Vojarová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tuhxr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Přesvědčování a jeho techniky v reklamní komunikaci
(Lukáš Čambala)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//vjmfu5// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Způsob argumentace a přesvědčování v reklamě - Studie reklamní kampaně produktu Flora
(Magda Radová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w0fqo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma