Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

publicite

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 25 prací)
Dramatická výchova jako prostředek k publicitě průmyslového dědictví
 (Lucie JANEČKOVÁ)

2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//abaulq// | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Dějiny umění se zaměřením na památkovou péči a technické památky | Práce na příbuzné téma

Le discours écrit de la publicité, quels moyens lexicaux sont-ils employés?
 (Kamila ARNICANOVÁ)

2018, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//wef0fe// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - francouzština | Práce na příbuzné téma

Le discours écrit de la publicité, quels moyens lexicaux sont-ils employés?
 (Kamila ARNICANOVÁ)

2018, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//pzc8ga// | Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - francouzština | Práce na příbuzné téma

Mots empruntés à l’anglais dans les textes de la publicité
 (Kateřina Šuhájková)

2009, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/nlz3h/ | Filologie / Francouzský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

LA CHASSE AUX MYTHES : L’analyse du discours de l’homosexualité masculine dans la publicité française
 (David Vlček)

2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/l8sc9/ | Filologie / Francouzský jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma

LA CHASSE AUX MYTHES : L’analyse du discours de l’homosexualité masculine dans la publicité française
 (David Vlček)

2010, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/zpesc/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství francouzského jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma

Le lexique de la publicité en classe de FLE
 (Vendula Soběslavská)

2009, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fmki0/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství francouzského jazyka pro základní a jazykové školy | Práce na příbuzné téma

COMMENT LA PUBLICITÉ INFLUENCE-T-ELLE LE CONSOMMATEUR ET SA SANTÉ
 (Silvia SOLÍKOVÁ)

2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//05an65// | Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi | Práce na příbuzné téma

Sigles et abréviations dans la publicité française et son exploitation en FLE
 (Jitka ČERNOHOUSOVÁ)

2014, Diplomová práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//mf11la// | Učitelství pro střední školy / Učitelství francouzštiny pro střední školy | Práce na příbuzné téma

Le rôle des marques et de la publicité dans la société de consommation (cas Benetton)
 (Veronika ŘEHÁČKOVÁ)

2012, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//nvy3hr// | Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 25 prací)