Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
purchase,Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Effect of Personalized Social Media Advertisement on Purchase Intention
(Bengisu Uzun)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rufmo/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
(Sabina Rzayeva)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/aqtn9/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
(Merve Bahcivancilar)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ggxqo/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Optimization of Order and Purchase Process in SAP and Integration with Print System
(Radovan Nieslanik)2017, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gw9fw/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Predictors of purchase intention among Georgian millennials
(Luara Khaburdzaniya)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83803 | Management / | Práce na příbuzné téma
Consumer-Based Brand Equity and Purchase Intention towards Counterfeit Goods
(Krizzia Mae Navarro)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//d5ef9e// | Business Administration / Management of Business Processes | Práce na příbuzné téma
The effect of aesthetic product presentation on consumer perception and purchase making: The case of Candelae Stories
(Anastasiia Donchenko)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83275 | Management / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Covid-19 on Consumer Purchase Decision of Luxury Products in the Kingdom of Saudi Arabia
(Raoah Marghalani)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83885 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
The effect of aesthetic product presentation on consumer perception and purchase making: The case of Candelae Stories
(Anastasiia Donchenko)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83275 | Management / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Covid-19 on Consumer Purchase Decision of Luxury Products in the Kingdom of Saudi Arabia
(Raoah Marghalani)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83885 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma