Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

purchase

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 27 prací)
The Effect of Personalized Social Media Advertisement on Purchase Intention
 (Bengisu Uzun)

2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/rufmo/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma

The Impact of Country of Origin on Consumer Purchase Intentions
 (Sabina Rzayeva)

2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/aqtn9/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma

Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
 (Merve Bahcivancilar)

2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ggxqo/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma

Optimization of Order and Purchase Process in SAP and Integration with Print System
 (Radovan Nieslanik)

2017, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/gw9fw/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Predictors of purchase intention among Georgian millennials
 (Luara Khaburdzaniya)

2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/83803 | Management / | Práce na příbuzné téma

What influences the decision of consumers to purchase sustainable fashion?
 (Dorota Cikánová)

2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci

http://theses.cz/id//fm7ler// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma

The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
 (Emmanuel Paul Kane)

2022, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//oxiae5// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma

Consumer-Based Brand Equity and Purchase Intention towards Counterfeit Goods
 (Krizzia Mae Navarro)

2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci

http://theses.cz/id//d5ef9e// | Business Administration / Management of Business Processes | Práce na příbuzné téma

The Impact of Covid-19 on Consumer Purchase Decision of Luxury Products in the Kingdom of Saudi Arabia
 (Raoah Marghalani)

2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/83885 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 27 prací)