Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

purchase behavior

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
 (Oleg Lykhnenko)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/88901 | International Business / | Práce na příbuzné téma

The effect of advertisments on social media to consumer purchase behavior
 (Zaur Seyidli)

2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//4gl712// | Systems Engineering and Informatics / Informatics | Práce na příbuzné téma

Big Data Analysis for Customer Purchase Behavior: Challenges and Opportunities
 (Odeta Shtrepi)

2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//nfvlom// | Systems Engineering and Informatics / Informatics | Práce na příbuzné téma

Organic Food Labelling and its Influence on Generation Y´s Purchase Behavior on German Market
 (Jan Fiala)

2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//bo4lws// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma

The impact of TikTok livestreaming on buying behavior in fashion products of Gen Z in Vietnam
 (Thi Thuy Dung Nguyen)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/93705 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma

Stimulating Repeat Purchase Behavior: Case Study of Solosso Company
 (Ján Klimo)

2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/31579 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma

Effects of Corporate Environmental Initiatives on Consumer Attitudes and Purchase Intention
 (Valeriya Nabok)

2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/83256 | Management / | Práce na příbuzné téma

Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
 (Martina Möstl)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/91130 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma