Theses on the same topic (having an identical keyword):
purchasingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Generation Y's perception towards purchasing "Made in China" specified segments: Implication for Apparel Industry
(Natália Sečányová)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//2sh7nc// | Economics and Management / Business Economics and Management | Theses on a related topic
The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic
(Mikhail Serebriannikov)2023, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//44mt5w// | Economics and Management / Business Economics and Management | Theses on a related topic
Chinese consumers' purchasing motivation of luxury products online
(Xinyu Liu)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86845 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Theses on a related topic
Digitalization and Luxury: The Role of Digital Experience and Online Content on Purchasing Intention of Luxury Goods
(Nikoleta Veseľková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91608 | International Business - Central European Business Realities / | Theses on a related topic
EXAMINING THE EFFECT OF COVID-19 PANDEMIC ON CONSUMER PURCHASING POWER IN AN EMERGING ECONOMY: A CASE OF GHANA
(Aisha Amankwa)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//sz6rg3// | Economics and Management / | Theses on a related topic
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
(Mahammad Mammadov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78601 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
(Robin Dekker)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87868 | International Management / | Theses on a related topic
Purchasing Power Parity - Theory and Practice
(Michał Aleksander Bukat)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/51387 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Corporate Social Responsibility and its Impact on Purchasing Behavior
(Lusine Grigoryan)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52869 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
NPM: Optimization of purchasing process
(Nikola Martinovová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44073 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic