Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

purchasing role

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Role of Celebrity Endorsement in Purchasing Decisions in Cosmetics on the Czech market
 (Diana Stašková)

2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/46393 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma

Digitalization and Luxury: The Role of Digital Experience and Online Content on Purchasing Intention of Luxury Goods
 (Nikoleta Veseľková)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/91608 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma

Role strategického nákupu v době hospodářské krize a v období růstu.
 (Lenka FRIDRICHOVSKÁ)

2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//09d8ve// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Role obalů v nákupním rozhodování spotřebitelů
 (Zuzana BÍNOVÁ)

2013, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//jtffa5// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma

Role mobilních aplikací ve výživě a chování spotřebitelů při nákupu potravin
 (Hana Didíková)

2024, Bakalářská práce, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojů / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//qkgr7u// | Kvalita potravin a zpracování zemědělských produktů / | Práce na příbuzné téma

Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
 (Yelyzaveta Strelbytska)

2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ut7hr/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma

Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
 (Yelyzaveta Strelbytska)

2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/ut7hr/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma

Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
 (Lucie Růžičková)

2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/141967 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

ATTITUDES TO ONLINE BANNER ADVERTISING ON THE "VK.COM" SOCIAL NETWORK AS A CHANNEL FOR PURCHASING CLOTHING
 (Alena Ablamskaya)

2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//2pzuyh// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma