Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

quality of service

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 16 prací)
An Analysis of Service Quality in Chosen Prague Wineries
 (Kateryna Pohrebniak)

2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

https://is.ucp.cz/th/njwov/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma

The Role of Non Profit Organizations in Improving Quality of Basic Education in the Northern Region of Ghana.
 (Mabel Anlaminga)

2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//6wcasu// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

Mobile Telephony and Internet in Afghanistan: Issues of Network Coverage and Quality of Service
 (Mohammad Asif)

2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//pwqfcu// | Systems Engineering and Informatics / Informatics | Práce na příbuzné téma

Evaluation of Service Quality of Aeroflot Russian Airline Based on SERVQUAL Approach
 (Daria Shemelina)

2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//4d5tv4// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma

Service quality and business competitiveness
 (Alexander Tereshchenko)

2016, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/spic2/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma

Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
 (Thi Huyen My Nguyen)

2021, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//em50zv// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma

Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
 (Diana Korosteleva)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze

https://is.vsh.cz/th/epv1y/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma

The Role of Service Employees in Customer Satisfaction during COVID-19: Conditions, Problems and Prospects
 (Varvara Stradina)

2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//70y3md// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma

Impact of service quality on customer satisfaction in a hostel
 (Zhanar Nazarova)

2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//mlldtd// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

A study on service quality at Masala Andel Indian Restaurant
 (Niyati Parekh)

2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//1bmxz7// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 16 prací)