Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
radio casKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Funkčnost a problematika soukromé regionální rozhlasovéh stanice Radio Čas Dyje
(Pavla Pospíšilová)2012, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//t2w35c// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Event marketing v Radiu Čas
(Barbora Šindelková)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//526wlv// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv výsledků poslechovosti na fungování Radia Čas
(Petra Černobilová)2016, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//cy3efa// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace Rádia Čas Rock s ohledem na cílovou skupinu
(Alžběta Flaschková)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//m4z26n// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Pohled na současné hospodaření Rádia Čas
(Petra Černobilová)2010, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/80620 | Hospodářská politika a správa. / Ekonomická žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Projekt komunikace rádia Čas s potencionálními zadavateli reklamy
(Denisa TURKOVÁ)2005, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//35z328// | Ekonomika a management / Management a marketing | Práce na příbuzné téma
Hlavní argumenty při prodeji reklamního času v Rádiu Čas
(Ondřej CARDA)2006, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6ciut8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní prostor v soukromém zlínském rádiu ČAS
(Zuzana Nela KOULOVÁ)2006, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0zew1x// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Formát Rádia Čas a jeho specifika ve vztahu k cílové skupině
(Zdeněk DUDA)2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//6vk4wj// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza image regionálního rádia
(Markéta Šedová)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149666 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma