Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

radio frekvence 1

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Dodržování zásad informační kvality ve zpravodajských relacích Českého rozhlasu Radiožurnál, rádia Frekvence 1 a Rádia Impuls
 (Radka KMOCHOVÁ)

2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//6rndq9// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma

Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
 (Koubová Koubová)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická

https://is.vsh.cz/th/xor23/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Cestovní ruch (studium po VOŠ) | Práce na příbuzné téma

Marketingové komunikace při zavedení nového produktu na trh - nový programový blok rozhlasové stanice Frekvence 1 - Ráno začíná v osm
 (Petr MUSIL)

2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//6ajjkw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Kvantitativní obsahová analýza ranního vysílání Radia Impuls a Frekvence 1
 (Tereza Žemličková)

2012, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha

http://theses.cz/id//iwxsbd// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma

Transformace rádia Frekvence 1 v letech 2002-2004
 (Miroslav ŠKODA)

2005, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//rzhtpw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Integrované komunikační aktivity rádia Frekvence 1 a jejich vliv na obchodní výsledky v letech 2005-2008
 (Petr MUSIL)

2009, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//g2e0mq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Transformace rádia Frekvence 1 a reakce na změnu metodiky výzkumu poslechovosti a prodej reklamního času
 (Miroslav ŠKODA)

2007, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//iu64f8// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Multifrequency observations of radio galaxies and their interaction with the intergalactic medium
 (Romana Grossová)

2021, Disertační práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/rahqu/ | Fyzika / Astrofyzika | Práce na příbuzné téma

Role moderátora a struktura rozhlasových interview na Frekvenci 1 a Českém rozhlase 1 Radiožurnálu
 (Pavel Mašlaň)

2008, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Palackého

http://theses.cz/id//vmddsd// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma