Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reakce divakuKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Reakce České televize na změny na mediálním trhu v České republice v roce 1994 způsobené nástupem komerčních televizních vysílatelů
(Pavel Krumpár)2007, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mp0dd/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny filmu a audiovizuální kultury | Práce na příbuzné téma
Předpovědi počasí na různých TV stanicích z hlediska předpokládaného vnímání divákem
(Radka Balakovská)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/7004/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma