Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
recenzni portalyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Recenzní portály a jejich vliv na hotel Vista
(Teichmannová Teichmannová)2022, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/o22cn/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Lázeňství a turismus | Práce na příbuzné téma
Vliv sociálních sítí a recenzních portálů na spotřební chování účastníků cestovního ruchu
(Barbora Marešková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78152 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Význam recenzních systémů pro cestovní ruch
(Ianina Sushchinskaia)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78139 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Význam recenzních systémů pro cestovní ruch
(Darina Fuchsová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/63241 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Vplyv sociálnych sietí a recenzných portálov na kvalitu služieb vybraného hotela
(Zuzana Mišková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/40989 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Reputation management v hotelovém marketingu
(Kseniia Efimova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13127/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Tripadvisor.com jako zdroj dat pro analýzu zpětné vazby klientů restaurace Le Marché
(Martina Borýsková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13871/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma