Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
regional brand sumavaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategické řízení regionální značky – Region Šumava
(Petr Herejk)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//7eqzna// | Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání regionální značky
(Lucie Janovcová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/o2g17/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Analýza využití regionální značky u vybraných producentů v oblasti Šumava
(Michaela ŠVARCOVÁ)2010, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//kjc7dy// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Regionální značka jako nástroj regionálního rozvoje
(Jiřina TRUHLÁŘOVÁ)2012, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//1zvg0a// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Vnímání regionální značky
(Iva PŘÍVĚTIVÁ)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//croafb// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma