Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
regionalni znackaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
(Aneta Szulló)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iwc55/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Vybraná regionální značka kvality
(Lenka BOŠTIČKOVÁ)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//4o3n9a// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli
(Kateřina Švábíková)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ysqol/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv regionální značky na regionální rozvoj v regionu Poodří
(Barbora Maleňáková)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113673 | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Analýza fungování a rozvoj regionální značky Vysočina regionální produkt
(Martin Brodský)2018, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//aq378t// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Regionální značky potravin a zemědělských produktů: regionální diferenciace
(Petra Adámková)2015, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//9810l4// | Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu | Práce na příbuzné téma
Regionální značka jako nástroj formování identity regionu na příkladu Hlinecka
(Jana PAVLIŠOVÁ)2018, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//8bfo5l// | Geografie / Regionální geografie | Práce na příbuzné téma
Regionalita a regionální značky jako cesta k důvěryhodnosti a zvyšování obratu?
(Jan Vlček)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12335/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Značka kvality Regionální potravina jako nástroj podpory lokální produkce
(Klára Kubíková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45755 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Možnosti uplatnění regionální značky na území MAS Brána Vysočiny
(Kristýna Dohnálková)2019, Diplomová práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//wtus0g// | Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionů | Práce na příbuzné téma