Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
regionalni znaceniKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
(Martin Řezáč)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//uchn0v// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Vnímání regionální značky PODKRKONOŠÍ - regionální produkt®
(Petra Pavlínková)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//41ofws// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Regionální značení výrobků a služeb
(Kristýna Radovičová)2018, Bakalářská práce, Fakulta životního prostředí / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//stmte0// | Krajinářství / Územní technická a správní služba | Práce na příbuzné téma
Přínosy značení Vysočina regionální produkt
(Ivana Raková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//wdkacq// | Ekonomika a management / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
(Lucie Heinrichová)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//owcysd// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Vliv regionální značky na regionální rozvoj v regionu Poodří
(Barbora Maleňáková)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113673 | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Regionální značky potravin a zemědělských produktů: regionální diferenciace
(Petra Adámková)2015, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//9810l4// | Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu | Práce na příbuzné téma
Regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli
(Kateřina Švábíková)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ysqol/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání regionální značky
(Aneta Kazdová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/d12c5/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Význam dobrovolného národního a regionálního značení výrobků pro udržitelný rozvoj
(Daniela Volfová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//idsw29// | Krajinné inženýrství / Regionální environmentální správa | Práce na příbuzné téma