Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklama a prKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vícevrstvé modely marketingové komunikace a jejich uplatnění v reklamě a PR
(Zuzana Divišová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//8k9d47// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Marketing a PR základní školy ve městě a na vesnici
(Lucie Procházková)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z4feb/ | Pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Reklama ve sportovním odvětví (podrobný rozbor průběhu a účinků konkrétního případu)
(Tomáš Gärtner)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13647/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Blog v marketingové elektronické komunikaci, reklamě a PR
(Daniela Švalbová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//1chm5j// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Blog v marketingové elektronické komunikaci, reklamě a PR
(Daniela Švalbová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//kcv86m// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Metody, formy a prostředky bankovní marketingové a PR politiky
(Pavla Horešovská)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/vvqj8/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
(Václav Vágner)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88095 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Event maketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
(Lucie Sekyrová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xsblk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Politický marketing a PR
(Jan Čada)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a176o/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě - ČSOB, a.s.
(Kamila Kvasničková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/zvs99/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma