Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklama a propagaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Trojhvězdí pražských nakladatelských domů zlaté éry české novodobé kultury přelomu 19. a 20. století – charakteristika a význam Ottova, Topičova a Vilímkova nakladatelství
(Veronika Kordasová)2008, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bz6gw/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Propagace v ruských a českých médiích, její historie, funkce, typy reklamy a jejich porovnání
(Vladimíra KOKALEVSKÁ)2016, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//zn5lwq// | Filologie / Obchodní ruština | Práce na příbuzné téma
Propagace a reklama Squash centra Třinec
(Kateřina Poláková)2011, Bakalářská práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e3xpg/ | Tělesná výchova a sport / Management sportu | Práce na příbuzné téma
Reklama a propagace
(Marcela Tschischková)2006, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/j7uvf/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie tradiční české společnosti ALPA, a.s. jako důsledek nutnosti přizpůsobit se rozvíjejícímu a dynamickému trhu s využitím osobní empirie autora
(Hana Navrátilová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yh526/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam a využití reklamy a propagace ve vybrané firmě
(Lucie MIHALÍKOVÁ)2012, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//v8k4bm// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Propagace projektů a inovací na webu
(Alexandra Plekhanova)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//yr3afc// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama a propagace značky Audi v ČR
(Jan Kratochvíl)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//r4xprx// | Ekonomika a management (Bc.) / | Práce na příbuzné téma